l

k

l

k

  • ۱
  • ۱

:/

:/

  • ۹۹/۰۸/۱۴
  • .:..:. .:..:.

نظرات (۲۲)

:/

پاسخ:
:\

:/

پاسخ:
:\

برو وب این فرد 

میگه چرا طاها وب من نمیاد دی

:)

برو

تو طاهایی؟

پاسخ:
نه من همزاد اسکلشم :|

چه جلب 

چوطوری همزاد اسکلش؟

پاسخ:
خوبم :/
خودت خوبی :/؟
کاری داشتی :/؟
میرسونم به طاها :/
مربوط به هیونگ سان عه :/؟

خداروشکر

بدک نیسم

باباشم

یه مااااااااااه دنبالشم پیداش نمیکنم

پیش همه رفتم گفتم دیدینش بگیییییین بیاد پیشم همه مثه ماست نگام کردن -__-

پاسخ:
بابای کی :/؟

بابا طاها :/

چون نصف خواهر برادراش بچه منن ایشونم شده بچه من

زنشم بچه منه :/

پ دامادمم هس :/

پاسخ:
بعله :/
گفتم بهش در رفت :|
داره میره از بیان :|

غلط کرد :/

بهش بوگو هرچن وقت یه سریم به بابای جدید ژذابش بزنه :/

اهاو پریسایم 15 سالمه :// خوشبخت بیدم

پاسخ:
وده :/؟
میگه وب اصلیتو بده :|

همینیه که الان باش کامنت میدم :/ 

حسش نی بنویسمش :/

پاسخ:
بهع :/
خو از کی تو بیانی :/؟
طاها میگه :///

چه جلب :/

سه ماهی میشه فک کنم :/

تو از کی ؟

پاسخ:
خو من که از 3 هفته پیش...
ولی طاها از خرداد :|

اووووووووووووووه چه زیاد :/

الان من تورو چی صدا بوکونم :/

پاسخ:
تو صدا نکن :|

فاخ د تاو :/

صدا موکونم طامبولی :/

نمد چرا ولی کلمش باخاله :/

نگو نه حرف رو حرف منم نزن :/

پاسخ:
میگم نه :|
من طاها نیستم ://

نگو نه -.-

منم پریسا نیسم کفتر اعظمم -__-

پاسخ:
Tomb=قبر :|
به طاها میتونی بگی :|
ولی من؟!
متاسفم، نه :|
Tombuli
انگار داری میگی یجورایی مردی :|

برگام 

عجب تحلیل جلبی

خو پ میگم توموتی :/

کیوتی -.-

پاسخ:
من نه :/
ولی طاها شاید :/
بگم بیاد :/؟

بوگو -.-

 

پاسخ:
در رفت :|
حالا برمیگرده :/

مگه من لولویم انقد ازم فرار میکنه 

پاسخ:
نه :/
کی گف از تو ://؟

تو چیه -.-

پ از کدوم خری

اصا از چی 

بوگو تا برم نیستو نابود بوکونم -.-

پاسخ:
چیه بگم این :/؟

این چی -.-

ببخشید من یکم گیجم -.-

پاسخ:
گفتی تو چیه :/
من گفتم چیه بگم این :|؟

با بابای همزادت باید مخربون باشی -.-

پاسخ:
Shut up :/
I don't want to :|

-__-

پاسخ:
_-------_

هن:/؟

پاسخ:
خیلی ذهنتو مشغول نکن
  • ‌‌Brites ‌ ‌
  • دااا پارسال دوست امسال اشنااا

    پاسخ:
    چه عالی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی